مرکز مشاوره خانواده داناک مشاور افتخار دارد که در طی سالیان فعالیت خود توانسته به دو شیوه مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی خدمت رسان شما هموطنان عزیز باشد.

چرا به مشاوره مهارت های زندگی نیاز داریم؟

مهارت معمولا با تمرین به دست می آید ولی برای بهتر درک کردن مهارتها در زندگی باید از مشاوره مهارتهای زندگی استفاده کرد.

همه ما شاید بارها برای یادگیری مسائلی که نیاز به آموزش ندارند به کسانی مراجعه کردیم که بتوانیم از آنها چیزی یاد بگیریم ، و حتی ممکن بود هیچ وقت هم از آنها استفاده نکنیم. حالا به زندگی خودمان در طول روز نگاه کنیم ، قطعا ما توانایی حل کردن تمام مشکلات را به صورت ذاتی در خود داریم ، اما می توان این توانایی را با استفاده از مشاوره مهارتهای زندگی پرورش داد.

همانطور که برای رانندگی کردن چند جلسه در کنار مدرس آموزشگاه میشینیم و رانندگی میکنیم ، حتما برای سالیان طولانی زندگی و برای آرام نگه داشتن سکان زندگی در دریای اتفاقات غیر قابل پیش بینی باید از کسانی که عمر خود را صرف یادگیری راهکارها و مهارتهای زندگی کرده اند استفاده کنیم تا بتوانیم از توانایی خود به نحو درست و بجا استفاده کنیم.

 

چرا مشاوره تلفنی مهارت های زندگی؟

مشکلات یافتن مشاور مجرب، صرف وقت و هزینه زیاد برای جلسات حضوری، مشکلات تعیین وقت قبلی، ترافیک رفت و آمد باعث می‌شود، هم‌وطنان عزیز از کمک و راهنمایی مشاوران مهارت های زندگی بهره مند نگردند. به این خاطر مرکز مشاوره تلفنی داناک مشاور با مجوز «سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران» با کادری از متخصصین مجرب و با تجربه افتخار دارد که تاکنون توانسته از طریق مشاوره تلفنی پاسخگوی سؤالات و راهنمای حل مشکلات هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور باشد.